Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

Αναφορά του gazzetta.gr

gazetta http://www.gazzetta.gr/bia/article/368451-ta-kleista-parathyra-toy-myaloy

Το inbox μου στο Facebook είναι γεμάτο από κραυγές φοιτητών και φοιτητριών που ζητάνε να τους τους βοηθήσω (γράψω) για το εκτρωμα που ετοιμάζεται για την Παιδεία… τον γνωστό και ως «Καλλικράτη της Παιδείας»… Κλείνουν ΑΕΙ και ΤΕΙ… φοιτητές πρέπει να «μεταναστεύσουν» σε άλλες πόλεις… να αλλάξουν αντικείμενο κ.λ.π.
-Βοηθήστε μας, κ. Αντώναρε… μου γράφουν και μου φέρνουν δάκρυα στα μάτια που με εμπιστεύονται.
-Πώς βρε παιδιά;
-Γράφτε εσείς, που σας διαβάζουν… είναι σταθερή η απάντηση.
Και γράφω….
Μου στείλανε και το link ενός blog τους για να το κοινοποιήσω. Αυτό:http://sxedioathina.blogspot.gr/?view=classic και αν μου στείλουν κι άλλα θα το ξανακάνω.
Εχω κι εγώ δυο παιδιά. Μικρά. Το ένα 3 ετών και το άλλο 4 μηνών… και αν δεν βοηθήσω αυτούς τους φοιτητές, είναι σαν να σκοτώνω τη γενιά που θα δείξει τον δρόμο στα δικά μου παιδιά. Είναι σαν να κάνω το ίδιο που έκαναν στη δικιά μου γενιά.
Είχα γράψει πριν από μερικές (στο FB) ότι δεν θα ξαναγράψω μέχρι να δω εγώ μια ακτίνα φωτός στο κατάσκότεινο τούνελ μας. Και νομίζω ότι την βρήκα την πολυπόθητη ακτίνα.
Και αυτή η ακτίνα δεν είναι τίποτε άλλο από το θανάσιμο λάθος που έκαναν οι κυβερνώντες:
Ξύπνησαν τους φοιτητές.
Αυτό είναι μόνο ελπιδοφόρο μηνυμα που πήρα εδώ και ποοοολύ καιρό.
Όχι, δεν είμαι υπερ της βίας. Δεν είμαι υπερ οποιασδήποτε βίας. Είμαι υπέρ της αλήθειας. Και την αλήθεια την ξέρουν ΜΟΝΟ τα παιδιά.

2 σχόλια:

  1. Κάντε την οργή σας (και) δημιουργία.
    Σας ευχαριστώ που διαβάσατε το post μου.
    Καλή δύναμη και καλή τύχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστούμε και εμείς για τη βοήθειά σας και για τη στήριξη στις κινήσεις μας.

      Διαγραφή