Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

"ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ"

Είμαι τελειόφοιτη του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας του Παραρτήματος Καστοριάς και εδώ και λίγες ημέρες έχω έρθει στη δυσάρεστη θέση όπως και πολλοί άλλοι 
συμφοιτητές μου, να έρθω αντιμέτωπη με το νέο νομοσχέδιο, γνωστό και ο Καλλικράτης της Παιδείας. Σύμφωνα με αυτό το νομοσχέδιο κάποιοι φοιτητές αναγκάζονται να φύγουν από τον τόπο που διάλεξαν ή ακόμα και που εντέλει πήγαν να σπουδάσουν, για να πάνε κάπου αλλού. Αυτό σημαίνει ότι είναι αναγκασμένοι για άλλη μία φορά να βιώσουν αυτό το συναίσθημα που λίγο πολύ νιώσαμε όλοι μας. "Πώς θα είναι το μέρος που θα πάω, πώς θα είναι η κατάσταση εκεί, τι ανθρώπους θα γνωρίσω, ποια μέσα θα πρέπει να χρησιμοποιήσω για να πάω στο σπίτι μου και πόσο μακριά θα είμαι από την μόνιμη κατοικία μου..." Αυτά και άλλα τόσα πλέον θα απασχολούν για άλλη μία φορά πολλούς απο εμάς, αναλόγως βέβαια και από τον χαρακτήρα του κάθε ανθρώπου. Απ' την άλλη πλευρά, το βασικό ερώτημα είναι "ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ" και "ΓΙΑΤΙ;;" Θεωρούν ότι αυτό θα είναι προς όφελός μας, ή κατά βάθος θα ωφεληθούν οι ίδιοι;; Σαφώς και αναφέρομαι στους κυβερνώντες αυτής της χώρας οι οποίοι όμως δεν έχουν αντιληφθεί ότι δεν είμαστε πιόνια τους, αλλά είμαστε παιδιά με όνειρα και στόχους. Με ποιο δικαίωμα λοιπόν, εφόσον ζούμε σε μια δημοκρατική χώρα, αποφασίζουν εκείνοι για εμάς, ενώ "εμείς" τους εκλέξαμε για να προασπίζονται τα δικαιώματά μας;; Και ποιος μας ρώτησε;;Οι γονείς μου 3 χρόνια τώρα, εμένα και πολλών άλλων, έχουν στερηθεί τόσα μα τόσα πολλά για να μας βοηθήσουν να πραγματοποιήσουμε το όνειρό μας. Γι' αυτό το λόγο λοιπόν, πρέπει όλοι μαζί να παλέψουμε, να αγωνιστούμε και να συνεργαστούμε για όλα αυτά που μας αξίζουν. Εγώ προσωπικά διάλεξα να σπουδάσω ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ γιατί αυτό αγαπώ και αυτό θέλω να κάνω στη ζωή μου. Υπάρχουν πολλοί που δε γνωρίζουν για τι ακριβώς πρόκειται, αλλά είναι η ώρα να μάθουν!

Όπως είχε πει ο Κορνίλιος Καστοριάδης, δεν υπάρχουν Δημοκρατίες, αλλά ολιγαρχίες, γιατί κυβερνούν οι λίγοι!!
ΤΩΡΑ ΘΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ!!

Με εκτίμηση,
Κατερίνα Κουτσουδάκη.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου